Tennivalók a LinkedIn csoporthoz való csatlakozás után
A LinkedIn-en sok speciális csoport működik, amelyekhez a szakemberek csatlakozhatnak, hogy fokozzák hálózati stratégiájukat. A csoporthoz való csatlakozás azonban nem elég. Hasonlóan a LinkedIn-profiljának kezeléséhez, a speciális csoport lehető legjobb kihasználása nagyon fontos.
[wp_ad_camp_1]
Az egyik legegyszerűbb módja annak, hogy mások észre vegyék Önt a LinkedIn-en, vita útján történhet, és ugyanez vonatkozik a LinkedIn Csoportokra is. Vegyen részt a csoportbeszélgetéseken úgy, hogy feltesz egy kérdést, intelligens megjegyzést nyújt más bejegyzésekhez, vagy megosztja a csoporttal kapcsolatos információkat. Senki sem fogja észre venni, ha csak a pálya szélén áll, és megfigyeli, mi történik a csoportban. A fenti pont mentén haladva, miközben fontolgatja, hogy mit kell közzétenni, megjegyzéseket vagy megosztásokat, tegye relevánssá a szakmája számára, mert ez elősegíti szakértelme megjelenítését egy adott témában. Ez nem egy általános megjegyzés vagy véletlenszerű bejegyzés elhagyásáról szól, hanem arra a személyes márkaüzenetre épül, amelyet ott akar hagyni az embereknél.
Minden csoportnak van egy „Munkák” lapja, ahol információkat szerezhet a legújabb állásajánlatokról. Számos munkáltató, alkalmazó menedzser és toborzó csatlakozik a LinkedIn szakmai csoportjaihoz, hogy segítsék a tehetségek alkalmazását, és minden új állásajánlatot kihelyeznek oda. Ha talál egy tetsző állásajánlatot egy csoportban, akkor már van egy kis előnye a többi álláskeresővel szemben, akik egyszerűen a hagyományos álláshirdetésekre támaszkodnak, mert most közvetlenül kapcsolatba léphet azzal a személlyel, aki feltette az állást, és megoszthatja azt a tényt, hogy mindketten ugyanannak a LinkedIn Csoportnak a részei. A LinkedIn csoporthoz való csatlakozás szépsége, hogy most közvetlenül üzenetet küldhet minden más tagnak, aki csatlakozott a csoporthoz.