A Calendly egyre jobb szolgáltatásokat kínál

Az online felhőalapú platformok általában arra szolgálnak, hogy megkönnyítsék felhasználóik életét, és összehozzák a nagy munkaerőket. Az ilyen platformok most különösen fontosak, mivel sok ember dolgozik távolról, és a Calendly növekedést tapasztal, hogy megfeleljen ezeknek az igényeknek. A Calendly a vezető globális felhőalapú ütemezési platform, amely emberek millióit köti össze a világ minden tájáról.

[wp_ad_camp_1]

A Calendly platformja az ütemezés munkáját kívánja kiküszöbölni, hogy ügyfelei többet tudjanak elvégezni anélkül, hogy több alkalmazásra és szoftverre lenne szükségük ahhoz, hogy napjukat sikeresen töltsék. A Calendly segít megszüntetni a nagy e-mail láncok szükségességét az értekezletek ütemezése érdekében, és különösen előnyös lehet a szervezeteken kívüli találkozók ütemezéséhez. A Calendly platform integrálódik a Google, az Outlook, az Office 365 és az iCloud naptárakba. A platform időzónás észleléssel is rendelkezik, így mindenki ugyanazon az oldalon tartózkodik, függetlenül attól, hogy hol tartózkodik.

A Calendly 2013-ban alakult, és több mint 70 millió dolláros bevételt ért el 2020-ban, és havi 8.000 .000 felhasználóval rendelkezik. A vállalat feladata, hogy napi 100 millió felhasználót kiszolgáljon és egymilliárd dolláros bevételt érjen el. A Calendly-t számos Fortune 500 vállalat használja. A Calendly székhelye a georgiai Atlantában található, de mint sok vállalat, a COVID-19 járvány idején is távmunkára váltott, és ebben az irányban folytatja az ügyfelek globális kiszolgálását, és több álláskereső előtt nyitja meg magát. A Calendly több távoli állással rendelkezik, de az álláskeresőknek gondosan el kell olvasniuk az egyes kiküldetéseket, hogy megerősítsék, hogy a munka távoli. A Calendly nyitott pozíciókkal rendelkezik az ügyfélélmény, a marketing, a műveletek, az emberek, a termékek és az értékesítés területén.