Miért érdemes a vállalatoknak a TikTok -ot keresniük a munkáltatói márkáért?
A TikTok, a népszerű közösségi média platform, amely lehetővé teszi a felhasználók számára rövid formátumú videók készítését és megosztását, nem csak azoknak szól, akik vicces és szórakoztató tartalmat keresnek. Ez egy csodálatos lehetőség a munkáltatók számára is, hogy fokozzák munkáltatói márkaépítési erőfeszítéseiket, és új és izgalmas módon lépjenek kapcsolatba az álláskeresőkkel.
Ha cége nem fontolgatta a TikTok használatát a munkáltatói márkaépítéshez, vagy ha már túl van rajta, akkor itt van néhány oka annak, hogy miért érdemes ma beépítenie a TikTok -ot a munkáltatói márkaépítési törekvésekbe. Gondolja át jelenlegi munkáltatói márkaépítési stratégiáját. Valószínűleg meglehetősen következetes közönséget ér el a különböző csatornákon, ahol közzéteszi és megosztja a vállalatával kapcsolatos tartalmat. A TikTok segítségével azonban minden nap új közönséget érhet el. Az olyan tényezőktől függően, mint a hashtagek, a videótartalom és az Ön által használt hang, a TikTok őrülten pontos algoritmusa miatt a videók elérik azt a közönséget, amely a legnagyobb valószínűséggel interakcióba lép velük. Például, ha egy nap közzétesz egy vicces videót a termékéről, hogy népszerűsítse azt, és új módon mutatja be az embereknek a márkáját, akkor ez a videó eléri azokat a felhasználókat, akiknek korábban tetszettek a hasonló videók és tartalmak.
És ha egy másik napon közzétesz egy videót a vállalat egyedi alkalmazotti előnyeiről, és megemlíti, hogy éppen embereket alkalmaz, akkor ez a videó valószínűleg egy teljesen más közönséget fog elérni, amely tele van álláskeresőkkel. Az új közönség elérése azt is jelentheti, hogy kapcsolatba lépnek a fiatalabb álláskeresőkkel. Bár a TikTok mindenki számára elérhető, a felhasználók túlnyomó többsége 16-24 év közötti. Ez azt jelenti, hogy a friss egyetemi végzettségűek milliói használják a platformot – és valószínűleg egyszerre keresik az első „igazi” munkahelyüket az iskolán kívül.