Hogyan kell az álláskeresőknek kihasználniuk a LinkedIn ajánlásait?
Mindenki tudja, hogy a LinkedIn ajánlásai jól néznek ki, de kevesen ismerik azokat a legmeggyőzőbb módszereket, amelyeket felhasználhatnak álláskeresésük elősegítésére. Amikor egy állásra vadászik, akkor valójában azt jelenti, hogy marketinget készít magáról egy munkáltatónak, és a LinkedIn ajánlásai nagyszerű módjai annak, hogy eladja magát.
[wp_ad_camp_1]
A munkaadók a piacon keresik a legjobb jelöltet, ön pedig a piacon keresi a legjobb pozíciót. A LinkedIn ajánlásai lényegében a jellemedre és képességeidre utalnak. A marketingszakemberek számára pedig az ajánlások ARANYAK – különösen azok, amelyek kiemelik a leendő szempontjából legfontosabb területeket (ebben az esetben a jövőbeni munkáltatót). Szakértői vélemény – Ez lehet egy mentor, főnök vagy tanár. Ha lehetséges, próbáljon meg egyet szerezni a szakterületének vezetőjétől, mert könnyen felismerhetővé válnak a jövőbeli munkáltatója számára. Karakter-ajánlás – A barátok, a társaik és a munkatársaik kiváló karakter-ajánlások lehetnek. Bizonyságot tehetnek pozitív tulajdonságairól, és személyesebb perspektívát nyújthatnak.
A minőségi ajánlások beszerzésének kétféle módja van. Az első úgy működik, mint a karma: adjon ajánlásokat másoknak, és valószínűleg viszonozzák majd a szívességet. Ez egyben nagyszerű módja a hálózatának kiszolgálásának. Az önéletrajzának tetején, amely tartalmazza az Ön kapcsolattartási adatait, linket kell írni a LinkedIn-profiljához is. Ez lehetőséget ad a munkaadóknak arra, hogy megnézzék az Ön profilját, és ha időt szánnak rá, hogy megnézzék az Ön profilját, valószínűleg megnézik az Ön ajánlásait. Manapság a legtöbb, ha nem az összes munkáltató megkeresi Önt a LinkedIn-en, függetlenül attól, hogy felveszi-e a linket az önéletrajzba vagy sem. Ha van személyes weboldala vagy portfóliója, akkor ez egy nagyszerű hely azok elhelyezésére.