Kisarculat… kezdő lépés a céges megjelenésben

A cég arculatát általában úgy határozzák meg, hogy „a márka kifelé irányuló kifejeződése, a védjegy, a név, a kommunikáció és a vizuális megjelenés együttese”.

[wp_ad_camp_1]

A mindenre kiterjedő arculattervezés része a márka identitása is, az hogy hogyan néz ki, és az is, hogy mit közöl az embereknek.

A nagyarculat tervezése nagyon fontos lehet egy cég elindulásánál, hiszen az arculat által fogják igazán megismerni a  cég lényét. Az arculat olyan eszköz, amely segít a márkastratégia végrehajtásában. A stratégia egy részletes terv, amely pontosan leírja, hogy mit akar elérni és hogyan fogja ezt megvalósítani. Az Ön arculata a tartalmi stratégiájával együtt olyan kommunikációt biztosít, amely lehetővé teszi Önnek, hogy elérje ezeket a célokat. Mint ilyen, mielőtt elkezdik a cég arculatát, fontos, hogy teljeskörű stratégiával rendelkezzen. Miközben végig gondoljuk kreatív folyamatainkat, néhány márkastratégiai elemet fedünk le.

Meg kell érteni hogy mi is az arculat és mit foglal magába

Ahhoz, sikerre vigye a céget, fontos, hogy befejezze stratégiáját, és megértse a márka alapvető értékeit, márkajelzését és márkaüzenet-architektúráját (a pozícióját, értéknövelését, címsorát és márkajelzeteit), mivel a vizuális megjelenés együtt fog működni ezekkel az elemekkel. A márkától függően szükségleteid bővülhetnek, de az alapvető arculat a következőket tartalmazza: logó, színek, tipográfia, tervezési rendszer, fényképek, ikonok, adatok átláthatósága, interaktív elemek, videók web design. Végső soron az arculat egy módja a világgal való kommunikációnak, megkülönböztetni magát a versenytársaktól, és létrehoz egy márka-élményt, amely arra ösztönzi az embereket, hogy megvásároljanak bizonyos termékeket vagy részei legyenek bizonyos szolgáltatásoknak.